Regulamin
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez Sprzedawcę za pośrednictwem Platformy B2B abstore (zwanej dalej: „Platformą Hurtową B2B”) oraz określa zasady i warunki świadczenia przez Sprzedawcę nieodpłatnych usług drogą elektroniczną.
§ 1 Definicje
- Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.
- Dostawca – oznacza firmę kurierską, z którą współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów.
- Hasło - oznacza ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta na Platformie Hurtowej B2B. Hasło ustala Klient podczas dokonywania Rejestracji Klienta na Platformie Hurtowej B2B.
- Klient – osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
- Konto Klienta - oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę.
- Login - oznacza indywidualne oznaczenie Klienta, adres e-mail , składające się z ciągu znaków literowych, cyfrowych lub innych, wymagane wraz z Hasłem do zalogowania się do Konta Klienta na Platformie Hurtowej B2B.
- Regulamin – oznacza niniejszy regulamin Platformy Hurtowej B2B.
- Rejestracja - oznacza czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w Regulaminie, wymaganą dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Platformy Hurtowej B2B.
- Sprzedawca – oznacza spółkę LUMIQON Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Szamocka 8, 01-748 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000213998, której akta rejestrowe przechowuje Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, posiadającą NIP: PL534-18-95-377, REGON:012920010, kapitał zakładowy: 207.000,00 zł, e-mail: biuro@lumiqon.pl, będącą jednocześnie właścicielem Platformy Hurtowej B2B.
- Strona Internetowa Platformy Hurtowej B2B - oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi Platformę B2B, działające w domenie lumiqon.abstore.pl
- Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Platformy B2B.
- Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.
§ 2 Postanowienia ogólne
- Wszelkie prawa do Platformy Hurtowej B2B, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, Strony Internetowej Platformy Hurtowej B2B, a także do wzorców, formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
- Platforma Hurtowa B2B jest udostępniana przez Sprzedawcę za pośrednictwem sieci Internet i Strony Internetowej Platformy Hurtowej B2B, jako zasób systemu teleinformatycznego oraz informatycznego.
§ 3 Korzystanie z Platformy Hurtowej B2B
- Korzystanie z Platformy Hurtowej B2B oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi na Stronie Internetowej Platformy Hurtowej B2B, z zastrzeżeniem postanowień §4 Regulaminu.
- Korzystanie z Platformy Hurtowej B2B odbywać może się wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w Regulaminie.
- Sprzedawca dołoży starań, aby korzystanie z Platformy Hurtowej B2B było możliwe dla Klientów z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów komputerów oraz typów połączeń internetowych. Sprzedawca nie gwarantuje i nie odpowiada za to, że każdy wariant konfiguracyjny sprzętu elektronicznego posiadany przez Klienta, umożliwi korzystanie z Platformy Hurtowej B2B. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Stron Internetowych Platformy Hurtowej B2B, z zastrzeżeniem zdania poprzedniego to przeglądarka internetowa z włączoną obsługą języka Javascript oraz akceptującą plików typu „cookies”.
- W celu złożenia zamówienia na Platformie Hurtowej B2B oraz w celu korzystania z Usług dostępnych na jej stronach, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej oraz prowadzenia działalności gospodarczej.
- Klient jest uprawniony do korzystania z zasobów Platformy Hurtowej B2B wyłącznie na własny użytek. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Platformy Hurtowej B2B w celu prowadzenia przez Klienta działalności takiej, która naruszałaby interes Sprzedawcy.
- Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowana danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności Klienci powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet.
§ 4 Rejestracja
- W celu utworzenia Konta Klienta, Klient zgłasza Sprzedawcy chęć przystąpienia do Platformy Hurtowej B2B.
- Rejestracja jest konieczna do składania przez Klientów zamówień na Platformie Hurtowej B2B.
- W celu rejestracji Klient wypełnia formularz rejestracyjny otrzymany drogą elektroniczną.
- Wypełnienie formularza rejestracyjnego następuje z zachowaniem poniższych zasad:
- Klient powinien wypełnić wszystkie pola formularza rejestracyjnego chyba, że pole jest oznaczone, jako opcjonalne;
- Informacje wpisane do formularza rejestracyjnego powinny dotyczyć wyłącznie Klienta i być zgodne z prawdą, przy czym Klient jest osobą odpowiedzialną za prawdziwość informacji wpisanych do formularza rejestracyjnego;
- Klient powinien zapoznać się z treścią Regulaminu;
- Klient powinien wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zawartych w formularzu rejestracyjnym w celu realizacji usług na jego rzecz, przy czym Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania.
- Przesłanie wypełnionego formularza rejestracyjnego jest równoznaczne z:
- przyjęciem do wiadomości i akceptacją przez Klienta postanowień Regulaminu;
- zawarciem umowy o świadczenie usług przez Sprzedawcę w postaci prowadzenia Konta Klienta;
- upoważnieniem Sprzedawcy do przetwarzania danych osobowych Klienta zawartych w formularzu rejestracyjnym w celu świadczenia usługi prowadzenia Konta Klienta i wyrażeniem zgody na przekazywanie przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas Rejestracji, informacji związanych z obsługą techniczną Konta Klienta;
- wyrażeniem zgody na otrzymywanie faktur VAT w formie elektronicznej.
- Zabronione jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez niego usług oferowanych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Platformy Hurtowej B2B w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Sprzedawcy.
- Klient zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań w celu zachowania poufności i nieudostępniania osobom trzecim Hasła. W razie zaistnienia okoliczności wskazujących na podejrzenie, iż Hasło znalazło się w posiadaniu osoby nieuprawnionej, Klient ma obowiązek niezwłocznego zawiadomienia o tym fakcie Sprzedawcę, z wykorzystaniem dostępnych środków łączności. W takiej sytuacji Klient otrzyma informację drogą elektroniczną na wskazany adres mailowy o konieczności ustalenia nowego Hasła.
- Sprzedawca tworzy i wdraża zabezpieczenia przed nieuprawnionym korzystaniem, zwielokrotnianiem lub rozpowszechnianiem treści zawartych na Stronie Internetowej Platformy B2B. W przypadku zastosowania przez Sprzedawcę powyższych zabezpieczeń, Klienci zobowiązują się powstrzymać od jakichkolwiek działań zmierzających do usunięcia lub obejścia takich zabezpieczeń lub rozwiązań.
§ 5 Zamówienia, płatność i realizacja zamówień
- Informacje zawarte na Stronie Internetowej Platformy Hurtowej B2B nie stanowią oferty Sprzedawcy, lecz jedynie zaproszenie do zawarcia umowy i skierowane są wyłącznie do Klientów prowadzących działalność gospodarczą.
- Klient może składać zamówienia na Platformie Hurtowej B2B przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę za pośrednictwem Strony Internetowej Platformy Hurtowej B2B.
- Klient kompletuje zamówienie, wybierając Towar, którym jest zainteresowany, określając jego ilość przy danym Towarze i przez wybór polecenia „Dodaj do koszyka” dodaje go do „KOSZYKA”. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i po wyborze w „Twój koszyk” polecenia „dalej”, wypełnia formularz z adresem Dostawy. Po określeniu adresu Dostawy, Klient wybiera sposób Dostawy oraz płatności. Następnie po wybranie polecenia „dalej” Klient przechodzi do podsumowania zamówienia z określonym sumarycznym kosztem całości zamówienia z wszystkimi dodatkowymi kosztami wynikającymi ze wcześniejszych wyborów. Aby przesłać zamówienie należy wybrać „Złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
- Złożenie zamówienia stanowi złożenie przez Klienta Sprzedawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.
- Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w §5 ust. 4 powyżej.
- Na podstawie złożonego zamówienia, Sprzedawca dokonuje weryfikacji dostępności na Platformie Hurtowej B2B zamówionego przez Klienta Towaru.
- W przypadku braku na Platformie Hurtowej B2B zamówionego Towaru albo braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, w tym także, gdy zakup Towarów od dostawców Sprzedawcy nie będzie możliwy w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, Sprzedawca poinformuje Klienta drogą elektroniczną lub telefonicznie o powstałych okolicznościach.
- Jeśli realizacja zamówienia okaże się niemożliwa, Sprzedawca może zaproponować Klientowi:
- anulowanie całości zamówienia (wybór tej opcji przez Klienta zwalnia Sprzedawcę z obowiązku realizacji zamówienia);
- anulowanie zamówienia w części, w której jego realizacja nie jest możliwa w racjonalnym terminie (wybór tej opcji przez Klienta zwalnia Sprzedawcę z realizacji zamówienia w zakresie, w jakim nie jest ona możliwa)
- podział zamówienia oraz określenie terminu realizacji zamówienia w części, której realizacja pierwotnie nie jest możliwa (wybór tej opcji przez Klienta powoduje, że Dostawa dokonana zostanie w odrębnych przesyłkach, przy czym Klient nie będzie ponosił dodatkowych kosztów Dostawy związanych z podziałem zamówienia).
- W przypadku braku zamówionego Towaru lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, w szczególności w przypadku niemożności pozyskania przez Sprzedawcę zamówionego Towaru zamówienie będzie realizowane bez brakującego Towaru lub zostanie anulowane.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od jej zawarcia w przypadku, gdy została ona zawarta podczas wadliwego funkcjonowania systemu informatycznego Platformy Hurtowej B2B, w tym Strony Internetowej Platformy Hurtowej B2B, w szczególności w przypadku wyświetlania na stronie błędnych cen, lub opisów produktów.
- W przypadku pozytywnej weryfikacji dostępności Towaru, Klient otrzymuje od Sprzedawcy, na adres poczty elektronicznej, informację o przyjęciu przez niego zamówienia do realizacji, z zastrzeżeniem §5 ust. 15 poniżej.
- Ceny na Stronie Internetowej Platformy Hurtowej B2B zamieszczone przy danym Towarze:
- stanowią ceny netto (bez podatku VAT) oraz brutto (z podatkiem VAT) i określone są w złotych polskich;
- nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy, o których Klient będzie poinformowany po złożeniu zamówienia.
- Ostateczną ceną wiążącą strony umowy sprzedaży jest cena Towaru zawarta na Stronie Internetowej Platformy Hurtowej B2B w momencie składania zamówienia przez Klienta.
- Klient dokonuje płatności za zamówione Towary po otrzymaniu faktury VAT w terminie wskazanym na fakturze przelewem bankowym na rachunek bankowy Sprzedawcy lub w formie przedpłaty na podstawie faktury PRO FORMA. Sprzedawca dostarcza fakturę VAT wraz z Dostawą zamówionego Towaru lub w formie elektronicznej.
- Klient nie może modyfikować zamówienia, od chwili otrzymania na adres poczty elektronicznej Klienta informacji potwierdzającej przyjęcie zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę. W szczególności, zmiany mogą dotyczyć zakresu przedmiotowego zamówienia, anulowania całości lub części zamówienia, zmiany adresu Dostawy, lub zmiany danych na fakturze VAT. W przypadku dodania przez Klienta nowych Towarów do zamówienia będącego już w trakcie realizacji, lecz przed nadaniem przesyłki przez Sprzedawcę, może wpłynąć to na przedłużenie czasu realizacji zamówienia.
- Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy, na adres wskazany w formularzu zamówienia.
- Sprzedawca za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyła do Klienta informację o nadaniu przesyłki.
- Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika Dostawcy.
- Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu w razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki.
- Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w Biurze Sprzedawcy w Dni robocze, w godzinach pracy Biura.
- W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia, jako adres Dostawy, z zastrzeżeniem §5 ust. 20, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.
§ 6 Reklamacje i gwarancje
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji Towaru w ciągu roku od daty Dostawy Towaru, korzystając z prawa rękojmi, o ile w terminie dwóch miesięcy od dnia, w którym stwierdził wadę Towaru, zawiadomi Sprzedawcę o stwierdzonej wadzie.
- Sprzedawca w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
- Warunkiem niezbędnym do rozpatrzenia reklamacji Towaru jest dostarczenie przez Klienta reklamowanego Towaru wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji. Reklamowany Towar należy przesłać na adres Sprzedawcy. Koszty przesyłki do Sprzedawcy pokrywa Klient.
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
- Zasady, tryb i warunki dochodzenia roszczeń z tytuł gwarancji określają postanowienia odrębnych dokumentów gwarancyjnych.
- Klienci mają prawo składać reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na warunkach określonych w ust. 7-11 poniżej.
- Wszelkie reklamacje rozpatrywane są przez Sprzedawcę. Sprzedawca rozpatruje reklamacje złożone przez Klienta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania od Klienta.
- Sprzedawca udostępnia na Platformie Hurtowej B2B gotowy do wypełnienia protokół reklamacyjny, dostęny w zakładce „Pobierz”.
- Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane:
- dokładne oznaczenie Klienta (imię i nazwisko/nazwa firmy, adres, adres e-mail);
- przedmiot reklamacji;
- okoliczności uzasadniające reklamację.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia przed rozpatrzeniem reklamacji, Sprzedawca może zwrócić się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym przez Sprzedawcę zakresie.
- Reklamacje należy składać na adres poczty elektronicznej – reklamacje@lumiqon.pl, wpisując
w temacie wiadomości „reklamacja”. Reklamacje nie zawierające danych wymienionych w ust. 3 powyżej nie będą rozpatrywane. - Sprzedawca zobowiązuje się o swojej decyzji zapadłej w wyniku rozpatrzenia reklamacji niezwłocznie zawiadomić Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej na podany przez niego w reklamacji adres e-mail.
§ 7 Odpowiedzialność
- Sprzedawca jest uprawniony do przerw lub zakłóceń w świadczeniu usług drogą elektroniczną i udostępnianiu Stron Internetowych Platformy Hurtowej B2B, jeśli powodem jest:
- modyfikacja, modernizacja, rozbudowa lub konserwacja systemu teleinformatycznego lub oprogramowania Sprzedawcy;
- siła wyższa, działania lub zaniechania osób trzecich (działania niezależne od Sprzedawcy).
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonywanie usług świadczonych drogą elektroniczną, jeżeli jest to spowodowane przez osoby trzecie (w szczególności operatorów telekomunikacyjnych, dostawców łączy telekomunikacyjnych i energii elektrycznej). Sprzedawca ponosi jednak odpowiedzialność jak za własne działanie lub zaniechanie za działania lub zaniechania osób, z których pomocą wykonuje usługi świadczone drogą elektroniczną, jak również osób, którym wykonanie tych usług powierza.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niemożliwość lub utrudnienia w korzystaniu z Platformy Hurtowej B2B, wynikające z przyczyn leżących po stronie Klienta, w szczególności za utratę przez Klienta lub wejście w posiadanie przez osoby trzecie (niezależnie od sposobu) jego Hasła. Sprzedawca odpowiada jednak, jeśli utrata przez Klienta lub wejście w posiadanie przez osoby trzecie jego Hasła nastąpiło z przyczyn zawinionych przez Sprzedawcę lub przyczyn, za które Sprzedawca ponosi odpowiedzialność.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu szkód spowodowanych działaniami lub zaniechaniami Klientów, w szczególności za korzystanie przez nich z Platformy Hurtowej B2B w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami prawa lub Regulaminem.
- Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
§ 8 Dane osobowe i pliki „Cookies”
- Administratorem danych osobowych Klientów przekazanych Sprzedawcy dobrowolnie w ramach Rejestracji oraz w ramach świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną lub w ramach innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca.
- Dane osobowe przetwarzane będą przez Sprzedawcę wyłącznie na podstawie upoważnienia do przetwarzania danych oraz wyłącznie w celu realizacji zamówień lub usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę oraz innych celach określonych w Regulaminie.
- Dane osobowe przekazane Sprzedawcy podawane są mu dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych w Regulaminie danych w procesie Rejestracji, niezbędnych dla celów świadczenia usług, o których mowa w Regulaminie, uniemożliwia Rejestrację i założenie Konta Klienta oraz uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia Klienta.
- Każdy, kto przekaże Sprzedawcy swoje dane osobowe, ma prawo dostępu do ich treści oraz do ich poprawiania i usuwania.
- Sprzedawca zapewnia możliwość usunięcia danych osobowych z prowadzonego zbioru, w szczególności w przypadku usunięcia Konta Klienta. Sprzedawca może odmówić usunięcia danych osobowych, jeżeli Klient nie uregulował wszystkich należności wobec Sprzedawcy lub naruszył obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych osobowych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności Klienta.
- Sprzedawca chroni przekazane mu dane osobowe oraz dokłada wszelkich starań w celu zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem. Zbiór zgromadzonych danych osobowych Klientów traktowany jest jako wydzielona baza danych, przechowywana na serwerze Sprzedawcy, w specjalnej strefie bezpieczeństwa, zapewniającej właściwą ochronę.
- Sprzedawca nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych osobowych Klientów innym osobom lub instytucjom, chyba że dzieje się to za wyraźną zgodą lub na życzenie Klienta, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub też na wniosek organu lub podmiotu uprawnionego do żądania udostępnienia mu danych osobowych na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ujawniania współpracującym ze Sprzedawcą firmom i serwisom internetowym zbiorczych, ogólnych zestawień statystycznych dotyczących Klientów. Zestawienia takie dotyczą oglądalności Stron Internetowych Platformy Hurtowej B2B i nie zawierają danych osobowych Klientów.
- Sprzedawca stosuje mechanizm plików "cookies", które podczas korzystania przez Klientów ze Stron Internetowych Platformy Hurtowej B2B, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta.
- Stosowanie plików "cookies" ma na celu poprawne działanie Stron Internetowych Platformy B2B na urządzeniach końcowych Klientów. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Klientów ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. „Cookies” nie mają na celu identyfikacji Klientów.
- Sprzedawca stosuje mechanizm plików "cookies" w celu:
- zapamiętania informacji o urządzeniach końcowych Klientów;
- weryfikacji i rozwoju swojej oferty;
- statystycznych.
- Każdy Klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Sprzedawca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Stron Internetowych Platformy B2B.
§ 9 Rozwiązanie umowy
(nie dotyczy zamówień/umów sprzedaży)
- Każda ze Stron może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą Stronę przed rozwiązaniem ww. umowy oraz postanowień poniżej.
- Klient, który dokonał Rejestracji rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez zgłoszenie żądania usunięcia Konta Klienta przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, umożliwiającego zapoznanie się Sprzedawcy z oświadczeniem woli Klienta, przy czym rozwiązanie umowy następuje po upływie okresu wypowiedzenia wynoszącego 7 (siedem) dni.
- Rozwiązanie umowy nie zwalnia Klienta z wywiązania się ze zobowiązań względem Sprzedawcy, jeżeli w dniu rozwiązania umowy takie istnieją.
- Sprzedawca, wypowiada umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Klienta stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas Rejestracji.
§ 10 Postanowienia końcowe i zmiana Regulaminu
- Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania na Stronie Internetowej Platformy.
- Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Stron Internetowych Platformy Hurtowej B2B.
- Regulamin może ulec zmianie. O treści zmian Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej, wskazany przez nich w formularzu rejestracyjnym, informacji zawierającej zestawienie zmian Regulaminu.
- Poinformowanie o zmianie Regulaminu, w sposób określony powyżej nastąpi nie później niż na 7 (siedem) Dni Roboczych przed wprowadzeniem zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 7 (siedem) dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Brak akceptacji skutkuje rozwiązaniem umowy zgodnie z postanowieniami § 10.
- Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sklep do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta.
- Jeżeli jakakolwiek część Regulaminu okaże się nieważna lub nieskuteczna w świetle przepisów obowiązującego prawa należy tę część interpretować w taki sposób by była ona zgodna z prawem właściwym i odzwierciedlała najbliżej jak to możliwe intencje danego zapisu. Pozostałe części Regulaminu pozostają w pełnej mocy i są w pełni skuteczne.
- W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.