czyli jak kupować w LUMIQON B2B
1.
Wykorzystując pole wyszukiwarki lub drzewo kategorii znajdź interesujące Cię produkty, wybierz ilość i zatwierdź naciskając na ikonę „Dodaj do koszyka”.
2.
Po wybraniu wszystkich produktów przejdź do „Twojego Koszyka”. Jeśli wszystko się zgadza naciśnij „Dalej” aby wybrać metodę płatności i dostawy.
3.
Po dokonaniu wyboru możesz również dołączyć dodatkowe informacje w polu „Komentarz” a następnie naciśnij „Dalej”.
4.
Zobaczysz podsumowanie Twojego zamówienia: suma wszystkich kosztów, komentarze i wybrane sposoby płatności i dostawy. W tym miejscu możesz dokonać wyboru: czy zakończyć proces i przesłać zamówienie do realizacji (wybierając „Złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty”) lub wysłać do Nas zapytanie ofertowe (wybierając „Złóż zapytanie ofertowe”).
5.
Po złożeniu zamówienia otrzymasz na podaną skrzynkę pocztową e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Nasz pracownik dokona weryfikacji dostępności produktów z Twojego zamówienia a następnie skontaktuje się w celu potwierdzenia terminu realizacji zamówienia.
6.
Po skompletowaniu Twojego zamówienia poinformujemy Cię o ostatecznych kosztach dostawy. Nastęnie zostanie wystawiona faktura VAT. Paczka z towarem i dokumentem sprzedaży zostanie wysłana na wskazany adres dostawy a następnie wyślemy do Ciebie mail z potwierdzeniem wysyłki zawierający numer listu przewozowego, umożliwiający śledzenie przesyłki.
7.
Dokument sprzedaży zaraz po jego wystawieniu będzie gotowy do pobrania w "Strefie klienta" w zakładce "Faktury".
Jeśli masz jakieś pytania lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
Informacje o złożonych zamówieniach, wykorzystanym limicie lub płatnościach znajdziesz w zakładce "Strefa klienta"